22 Mayıs 2014 Perşembe

MAHALLE KAVGASINA HAZIR OLUN!


Ters Düz ve Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam'dan sonra Kafa Dergi'nin üçüncü hikaye-video serisini de an itibariyle sizlerle buluşturmuş bulunuyorum! Bugün yayımladığım ilk bölümüyle diğer iki serinin ilk bölümlerinden daha fazla "tık" alan Apartman'da bir apartmanda yaşanan komşuluk ilişkilerine aşk, sır ve cinayet perspektifinden konuk olacağız. "Mahalle kavgasına hazır olun!" sloganıyla yola çıkan Apartman'ın kapıları size sonuna kadar açık! Diğer serilerden farklı olarak her hafta perşembe günleri yayımlayacak olduğum serinin bu ilgiyi devam ettirmesi halinde iki sezon sürmesini planlıyorum. Ters Düz'ün ikinci sezonuysa romanını yazmakla meşgul olduğumdan en iyi ihtimalle önümüzdeki sezon başlayacak. Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. başarılar diliyorum sana
    tam gaz devam
    daha çok güzel işler yapacağına inanıyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. vay be aynı anda üç öykü bir roman. verimlisin ne güzel :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

YENİ ROMANIM BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM ÇIKTI! ARTIK SİZİNDİR...

Üçüncü romanım Benim Küçük Şaheserim, Remzi Kitabevi etiketiyle bugün çıktı! Bu yeni romanımda,  Remzi Kitabevi'nin paylaştığı videoda ...