19 Ekim 2014 Pazar

AMMAN KOMŞULAR DUYMASIN!

Yaklaşın... Yaklaşın... Yaklaşın diyorum size... Sonra yok geride kaldım yok duyamadım diye mızmızlanmayın bana... Bir kez anlatacağım... Kulağınızı dört açıp dinleyin...

Ben Zehra… Reyting rekorları kıran pembe dizimin ardından biraz dinlenmek için Amerika'da üç yıl geçirdikten sonra ülkeme geri döndüm. Döndüm dönmesine de, ayol ne magazinciler benimle ilgilendi ne komşularım… Bildiğim unutulmuşum! Ben de bari evimle hasret gidereyim dedim ve Altın Bilezik apartmanımdaki bir numaralı daireme adımımı attığım gibi odama koştum. Ancak ayağımın dibinde ne göreyim: Çürümüş bir ceset! Al buyur! Dönüşüm muhteşem oldu! Eve değil olay yerine döndüm resmen! Bakın sonra neler oldu...

Komşularım tek tek sorgulandı. Bir anda apartmandaki herkes potansiyel suçlu oluvermişti. Hamile komşum Çiğdem, Sevgi'yle geçmişte yaşadığımız tatsızlıkları düşünerek onun cinayetle bir ilgisi olduğunu düşündü. Bu arada apartmanımızın genç hanımları Nur ve Aslı yeni komşuları Kenan'ın gözüne girmek için birbirleriyle yarışmaya başladılar. Ben kadınım Güzin'e evi bir güzel temizlettim. Dedikoducu komşum Keriman beni ziyarete geldi. Fakat ben gerçekten de hiçbir şey bilmiyordum. Sonra cesedin kimliği teşhis edilemeyince olay rafa kalktı. Ama ben bu işin peşini bırakmayacaktım.

Kapı komşum Sevgi, bir gece yarısı aniden evi terk edince bu suçu onun işlediğini düşündük. Alakası yokmuş. Kadının kocası içip içip onu her gece dövdüğünden, Sevgi de çareyi kaçıp kurtulmakta bulmuş meğer. Çiğdem ise Okan ile Melis'in konuşmalarını dinlerken, katilin Okan olduğunu öğrendi. Apartman içinde ondan kaçarken, merdivenlerden yuvarlanıp düştü. İşin daha da kötü tarafıysa, hamile olmasıydı. Bebeğini kaybetti.

Cinayetin aydınlanmasına gelince... Okan, nişanlısı Melis'in eski sevgililerinden biriyle görüştüğünü öğrenince bir kriz anında o adamı öldürmüş. Cesedi ne yapacağını bilemeyince de kapıcıya epey para verip benim evimin anahtarını istemiş. Doğru tahmin: Cesedi benim evime saklamış! Yıllar sonra geri döneceğim aklının ucuna bile gelmemiş tabii. Sizin anlayacağınız şimdi Okan hapiste, Melis annesinin evine taşınıp kendine yeni bir kurdu, Sevgi kocasından boşandı, Çiğdem bebeğini kaybetti. Ha kapıcımız da değişti tabii.

Biz böyle kötü olaylarla dolu bir yıl geçirdikten sonra, yeniden beş çayı muhabbetlerimize ve damla sakızlı kurabiyelerimize geri döneceğimizi sanıyorduk. Meğer yanılıyormuşuz. Devamına katlanabilirim diyorsanız, buyurun apartmanımıza sizi de bekleriz.

Apartman. 2. sezon. Yakında.

 

2 yorum:

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...