18 Ekim 2014 Cumartesi

MİM'İK

 
Kafa Dergi'yi dergi formatında yaptığım için bugüne dek göndermiş olduğunuz mim'lere içim ağlasa da geri dönemediğimden kendimi çok suçlu hissediyorum. Ama bana da hak verin. Neyse, şimdi her şeyi geride bırakıyor ve mim dönemine hepinizi mim'leyerek başlangıç veriyorum! İşte kendi sorularım ve cevaplarım... (Mim'im çok sıradan olmasın diye bakın değişik bir şeyler yapacağım aşağıda!)
 
Romantik: Bir süredir hoşlandığın biri var. Konuşmaya çekiniyorsun ama artık bu belirsiz gidişatı yönlendirmen lazım...
 
Gidip konuşurum.
 
Dram: Çocukken öyle bir şey yaptı ki kuzenin senin kör olmana neden oldu ama bunu aileleriniz bilmiyor. Herkese her şeyi anlatır ve o kuzeninle konuşur musun, yoksa acını içine atar, hiçbir şey olmamış gibi kuzeninle konuşup yaşamına devam mı edersin? (Geçen yıl yaztığım dramim'deki olay)
 
Bunu isteyerek yapmamıştır elbette ama yine de ona karşı bir soğukluk hissederim. Onunla bir araya geldiğimde pek sıcakkanlı olamayabilirim. Fakat bu konuyu eğer bunca zamandır kimse bilmiyorsa bundan sonra da asla ama asla gündeme getirmem, içime atarım.
 
Bilimkurgu: Süper bir gücün olacak. Bunun ne olmasını istersin?
 
Görünmezlik harika bir güç olabilirdi ve bazı durumlarda epey de işime yarardı diye düşünüyorum.
 
Macera: Gece uyurken eve hırsız girdiğini fark ediyorsun. Dahası, hırsızın odana süzülüp çekmecelerini karıştırdığını duyuyorsun. Ne yaparsın?
 
Uyuyormuş numarası yapmaya devam ederim.
 
Komedi: Resmi bir ortamdasın. Deri koltuğa oturduğunda koltuktan ses çıktı ama herkes o sesin senden çıktığını düşünmüş olabilir...
 
Sesin koltuktan çıktığını kanıtlamak istercesine aynı sesi bir daha çıkarırım. Vazgeçiyorum: Bu ikinci sesin de benden çıktığını düşünebilecekleri için hiç umurumda olmaz yahu!
 
Korku: Elinde bıçak olan bir katil üzerine doğru geliyor. Kurtulmak için ne dersin?
 
Yapma... Hapislerde çürürsün...
 
Şimdi de sırada reklamlar var: kafadergi.blogspot'ta en sevdiğin bölüm hangisi?
 
Öykülerim, kişisel yazılarım ve televizyon hakkındaki yazılarım.
 
Not: Bu mim'i isteyen herkes yapsın. Tabii yapınca da bu yazının altına linkini eklesin. Son soruyu cevaplamayabilirsiniz. Cevaplarınızı merakla bekliyorum...
 


9 yorum:

  1. En ilginc mim ödülüne aday olmus bu mim :)
    En kisa zamanda cevaplamaya calisacagim,tesekkürler.

    YanıtlaSil
  2. haha koltuktan geldi =) Güzel mim yaa =)

    YanıtlaSil
  3. eheheh ne hoş cevaplar vermişsin. Çok Sevdim bu mimi. teşekkür ederim mimlediğin için , ben de en kısa zamanda cevapliciğim kafacığım;) veee reklamlar kısmını da yaparız ayıp ettin ;)

    YanıtlaSil
  4. Ben cevapladım bile :)
    http://mutlulugundibi.blogspot.com.tr/2014/10/mimik.html

    YanıtlaSil
  5. Selamlar bende yaptım bu mimi üstelik çokta eğlenceliydi :)

    http://yeter678.blogspot.com.tr/2014/10/mimik.html#comment-form

    YanıtlaSil
  6. öykü röportaj gezi. farklı farklı şeyler yamanı seviyom ben. hepsi olsun işte :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir mimdi, hemen yaptıım. :)
    http://patlayanbalonlarr.blogspot.com.tr/2014/10/mim-4.html

    YanıtlaSil
  8. yaptım bu mimi kafacım gelsene biloguma ^-^
    http://kreatifbaskan.blogspot.com.tr/2014/11/mimler-mimleerr-mimleeer.html

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...