22 Şubat 2015 Pazar

BİR BU EKSİKTİ!


Eğer blog'umun "sosyal medya" ve "blog" etiketlerindeki yazıları okursanız, en sevdiğim sosyal mecranın blog'lar olduğunu, Facebook ve Twitter'ı bile mecburen açtığımı göreceksiniz. Sıkı takipçilerim biliyordur onları açma hikayelerimi... Ama bu yazının konusu bu değil. Facebook ve Twitter'ı açtım, şimdi bir de "Instagram'da yoksun" diyenler var! İşte bu yazının konusu bu! Yani her yerde de olmak gerekmiyor ki. Ayrıca ben fotoğraflarımı direkt blog'a koyuyorum, görmek isteyen de gelip bakıyor. Facebook'ta ve Twitter'da da paylaşıyorum. Yani sırf Instagram son zamanların popüleri diye, oraya da mı girmem gerekiyor... Sadece telefondan fotoğraf yükleme işi olmasa belki sıcak bakacağım ama o bana çok zor geliyor. Ne yani? Fotoğraf makinesiyle çektiğim bir doğa fotoğrafı varsa, ben onu Instagram'a yüklemek için önce telefonuma mı atmak zorundayım? Elbette günümüzde fotoğrafların neredeyse yüzde yüzü telefonla çekiliyor, ama diyelim ki makineyle çektim, o fotoğraf ne olacak? Bunun yanı sıra, belki ben bilgisayardan fotoğraf yüklemek istiyorum Instagram'a? Geniş ekran seviyorum? Bu da ayrı bir sıkıntı! Resmen telefon başına hapsediyor bu Instagram! Anlatırken bile içim daraldı.Siz beni şimdilik buralarda takip edin. Baktık yetmiyor, bir de Instagram'a gireriz madem, n'apalım...

https://www.facebook.com/ofluoglumert
https://twitter.com/ofluoglumert

5 yorum:

  1. Yaa bu sosyal medya bulaşıcı hastalık gibi inan. Şu an iki facebook , iki instagram hesabım var. Biri bloga ait biri kişisel hesabım. Twiterda var ama onu ben sevemedim uğramıyorum bile. Ne olacak bu sosyal medya halleri bilemiyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de sonradan İnstagram'lı olanlardanım ama sevdim gibi sanki. Kısa kısa reklamlar gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Toplum baskısı:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben de twit ve face actim kreatife ama ugrasamiyorum ki hic. Insta da actim deepe destek olayim diye . Onu hele hic kullanmiyorum.anliyacagin mert kafamiza gore takilmamuz lazim yoksa yetisemicez hicbir yere :)

    YanıtlaSil
  5. ayy artık instagram blogçusu diyolar yaaa :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...