7 Ekim 2016 Cuma

ZAMAN NE ACIMASIZ!


Herkese merhaba! İstanbul Modern'e gittim, İnci Eviner'in retrospektifi hakkında fotoğraflı bir yazıyı daha sonra yazacağım ama sona ermeden gitmenizi tavsiye ederim. 23 Ekim son gün. 

17 Ekim'de de okul Erasmus hakkında bir bilgilendirme toplantısı yapacakmış (az önce mail attılar).

Nihayet!



Ve... Bu fotoğrafı bundan beş yıl önce çekmişim. Bilgisayarda albüm inceler gibi eski klasörlere bakarken buldum. Duygulanıyor insan. Zaman ne acımasız! 🐤


Fotoğraf #nofilter! Ona göre! Yani renk, ışık vs. uyumu tamamen doğal. Efekt yok! Sevmiyorum zaten efektleri, çektiğim her fotoğraf doğal ama bu fotoğrafta özellikle belirtmek istedim.

Şimdi de yazının yemek yazısı kısmına gelelim...


Ben bu yulaf, meyve ve reçelle yapılan atıştırmalık olayını iyice benimsedim ve artık bu işte gittikçe profesyonelleşmeye de mi başladım ne? Ve şimdi sıkı durun... Yakında evde kendi granola barımı da yapacağım! (Hiçbir fikri olmayanlar internette hemen aratsınlar, pişman olmayacağınız garanti.) Tabii ki yaparken fotoğraf çekip blogumda bir yazı da yazarım!

Ben ilk granola denemem için çok heyecanlıyım. Ya siz?

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert 


3 yorum:

  1. İstanbul Modern yazınızı bekliyorum :)

    Fotoğraf ne kadar güzel. Dile kolay 5 yıl :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; yulaf ve karışımlar benimde kahvaltı menüm :)) Paylaşım için teşekkürler.Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. zaman çabuk geçmiyor uçuyor kanımca :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...