28 Kasım 2016 Pazartesi

YENİ BİR HAFTA VE BİR AÇIKLAMA


Pis mi pis, kirli mi kirli ve gittikçe soğumaya başlayan bir İstanbul gününden herkese iyi haftalar! Sahiden, bu yazıyı havada egzoz dumanları falan varken yazıyorum. Hava zaten 8'e doğru aydınlanıyor! Belki de en iyisi okul/iş yoksa evden dışarı hiç çıkmamak. Peki ne yapmak? Bakınız fotoğraf: Hayal gücüm ve ben evde yalnız kalınca ortalığı biraz dağıttığımız doğrudur! 

Bu yazımda Erasmus'ta İsveç'e gittiğimden bahsedince, "Soğuk kış gecelerinde kitabını yazarsın ne güzel" ana temalı çok güzel bir noktaya temas eden birkaç yorum geldi (yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum, işte böyle, hep yazın fikirlerinizi istiyorum). İlk başta dedim ki o yorumu genel olarak kitap yazmak üzerine yazdınız. Sonra düşününce dedim ki, acaba Ters Düz'ün devamı olan ikinci kitabı mı kastettiniz. E ben ikinci kitabı zaten yazdım! Hatta ta Eylül'ün başında ikinci kitapla ilgili önemli bir duyuruda bulunmuştum şu yazımda. Onu okumayanlar okusun. Ben artık İsveç'te üçüncü kitabı yazarım yani. 


Bu yıl 21 Kasım pazartesi gününe denk gelen doğum günü kutlamalarım tüm hafta boyunca devam etti desem yeridir. Bu da dünkü ve artık son kutlamadan. Sırasıyla vişneli, krokanlı pastalarımı yedikten sonra son pastam profiterollüydü. Ona meyveli minik tartoletler, çerezler, kuruyemişler ve fotoğrafta görmediğiniz başka şeyler eşlik etti. Fotoğraf, ışığı kestim diye biraz karanlık çıktı. 


Ve yazıyı kapatırken bir itiraf: Ben bu Starbucks, EspressoLab kahvelerinden hiçbir şey anlamıyorum! Dünyanın en kötü kahvesi nasıl bu kadar rağbet görüyor, sırf süslü püslü plastik bardaklarda satılıyor diye mi?

Bu yazının şarkısı da Norveçli-İsveçli şarkıcı Ane Brun'dan gelsin! 

Beni sosyal medyada eklemeyi unutmayın:


7 yorum:

  1. Geçmiş doğumgünün kutlu olsun.

    Sırf insanlar gidiyor diye gidiliyor bazı meşhur yerlere. Yoksa aynı kalitedeki aynı ürüne başka bir yerde daha uygun fiyata da sahip olabiliyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş doğum günün kutlu olsub

    YanıtlaSil
  3. ne güzel, üçüncü kitap da olacak yani :)
    tartoletlerde gözüm kaldı :P
    geçmiş doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Kitap yazarsın derken genel olarak söylemiştim aslında. Ters Düz'ün 3. kitabı veya o ara başka bir kitap yazarsın anlamında. Ters Düz'ün ikinci kitabı hayırlı olsun tamamen bittiğini bilmiyordum. Ama sanırım bastırmadın daha, fotoğraf görmediğim için konu onu da kapsadı ;)

    YanıtlaSil
  5. :) en güzel şeyler yiyecekler yazdıkların içindeee oh oh valla :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takipteyim^^
    Siz de bloğumu takip ederseniz memnun olurum.

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil
  7. 3. daha farklı bir ortamda yazılacak desene :)

    Ben de öyle ayılıp bayılmıyorum o iki kafeye sadece bazı kahvelerini beğeniyorum. İnsanların büyük bir çoğunluğu kahveden anlamadığı halde oralarda takılıyorlar zaten, amaç popülerlik hep.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...