21 Mart 2017 Salı

MALMÖ'DE HOŞ BİR KAFE

Merhaba! Malmö'de bir sürü kafe bulunuyor ve gözüme kestirdiğim çoğuna gitmeye çalışıyorum. Tabii ki burada her şey gibi bir kafeye gidip kahve içmek, yanında pasta veya buraların çöreklerinden vs. yemek de pahalı. (Hoş bizde de pahalı bunlar...) Bugün de sizlere geçen gün gittiğim Lilla Kafferosteriet'i yazacağım. 

Burası şirin, küçük bir kafe. İki katlı bir ev gibi, odalardan oluşuyor. Arka tarafta bahçesi de var. İçeride her masada mum olması hoş bir atmosfer yaratıyor. Hoş bir atmosfer, kremalı sıcak çikolata, bir de eskilerden bir caz melodisi insana ne hayaller kurdurur... 



Sıcak çikolatam, 40 SEK. Arkadaşım kahve aldı, 38 SEK. Kahve alınca bardağınızı bir kez daha doldurma hakkınız oluyor. Sıcak çikolatamı bitirdikten sonra ikinci kez dolduramadım maalesef. 


Malmö'de gezinmekten daha köprüyü geçip Kopenhag'a bile gidemedim! (Yani havaalanı için gittim ama onu saymıyorum.) E burayı ancak bitirdim... Bir sonraki fotoğrafı başka bir şehirden koyana kadar Instagram kullanmayacağım! (Evet, artık bir yere seyahat etmeye mecburum.)

Çok spontane olacak ama bakarsınız, yarın giderim bir yerlere... 

Beni sosyal medyadan da takipte kalmayı unutmayın:




4 yorum:

  1. daha çok foto istiyoruzzzz ... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. harika yaa imkanın varken tadını çıkar, aynen daha çok foto olabilir...

    YanıtlaSil
  3. ig hesabım yok maalesef :( sevgiler....

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

MERT OFLUOĞLU BENİM KÜÇÜK ŞAHESERİM GAZETE OKSİJEN RÖPORTAJ

Benim Küçük Şaheserim'le ilgili Gazete Oksijen’in sorularını yanıtladım. Röportajın tamamını Oksijen Gazetesi’nin web sitesinden okuyab...