24 Mayıs 2017 Çarşamba

İSVEÇ'E GELMİŞKEN ÇİZGİ ROMAN SERGİSİ AÇIVERDİM!


Dedim İsveç'e gelmişken bir çizgi roman sergisi açmadan dönmeyeyim! Şaka şaka, dersimin final projesi. İsveç'teki hayatımı anlattığım Mert'in İsveç Günlüğü'nün 1. bölümünü sizinle şurada paylaşmıştım, çok da güzel yorumlar aldım, herkese çok teşekkürler. İşte çizgi romanımın tamamını fotoğrafta arkamdaki panoda görüyorsunuz. 


Sergi açılışı Malmö Högskola'nın Niagara binasında oldu. Atıştırmalıklar da tam İsveç usulüydü! Burada çok tüketilen lakritz şekerleri ve jelibonlarıyla tam üç çeşit cips vardı. Çizgi romanımda da bahsettiğim gibi, bu İsveçliler sabah kahvaltılarında yulaf ve avokado yiyorlar ama aslında o kadar da sağlıklı beslenmiyorlar, abur cubur yemeye bayılıyorlar ve çok fazla şeker tüketiyorlar. Yani sabahları sebze meyve yiyorsunuz tamam ama, onlar sizi kurtarmaz, n'aber?



Benim kalemimden, klasik Türk kahvaltısı vs İsveç kahvaltısı... 




Daha çok paylaşımım için beni sosyal medyadan da takipte kalmayı unutmayın!



6 yorum:

  1. Ay Türkiye bitti de yurt dışına mı açıldın sen ayol? İnşallah kitaplarınla da böyle etkinlikler yaparsın yurt dışlarında (Çok amin) :DDDD

    YanıtlaSil
  2. kahvaltı konusunda haklısın ama onlar da pazarları uzun ve güzel kahvaltılar ediyorlar..

    YanıtlaSil
  3. ah ah aburcubur ve jelibom gibi var mı yaaa bayılırıım :)

    YanıtlaSil
  4. Karikatürler güzel görünüyor.Final projenizde başarılar diliyorum.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Karikatürlerinizi tam okuyamadım tıklandıkça büyüyen veya resmi büyük gösterirseniz sanırım daha iyi olur

    YanıtlaSil
  6. Karikatürler çok güzel görünüyor ancak ben de okuyamadım maalesef :(

    Deeptone sayesinde öğrendim blogunu bu arada ben ve artık takipteyim ^-^ Bana da beklerim eğer yazılar ilgini çekerse :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...